Nejlepší investice je ta, kterou dáváte do sebe a svého vzdělání
Potřebujete prohloubit své zkušenosti, konzultovat poznatky ze své práce a najít další možnosti, jak ji vylepšit, zefektivnit a optimalizovat?
Využijte jedinečné možnosti a zaplaťte si školení na provádění profesionálního permanentního make-upu z dotace Povez II.
Vyřešíme za vás. Zpracujeme, odešleme na Úřad práce a vyřešíme případné nejasnosti.
O co vlastně jde?
Dotační školení " na míru" podle vašich potřeb - MASTER CLASS S VLAĎKOU.
Prohloubení vaší profesní odbornosti ve 40 hodinách výuky, teorie a hlavně praxe, pouze za 15% skutečné ceny.
Jaké musím splnit podmínky?
Podmínky pro zájemce o vstup do projektu - PODPORA ODBORNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ ZAMĚSTNANCŮ II.
V podmínkách se plně orientujeme, umíme zpracovat a podat žádost - ve spolupráci s vámi.
Nelekejte se rozsáhlosti textu a podmínek níže, uvádíme pouze pro představu, že je to opravdu složité, vzdělávání nemůže poskytovat "kde-kdo" a jde opravdu o dotační podporu, tedy je nutné předpokládat, že bude mít své podmínky, které je potřeba splnit.
Ale nebojte, jsme tady pro vás.
Přijde se poradit - konzultovat! Rádi se vám budeme věnovat.
To nejdůležitější, co byste měli vědět
Určeno pro činné OSVČ:
- OSVČ musí být bezdlužná (FÚ, Celní správa, zdravotní pojišťovna, ČSSZ)
- Žádosti lze podat do 31.12.2022.
- Vzdělávání, musí se jednat o odborné kurzy – jedná se o další profesní vzdělávání přímo související s výkonem zamýšlené profese nebo pozice, nikoliv související s osobnostním rozvojem.
- OSVČ – lze uhradit pouze vzdělávací aktivitu.
- Vylučuje se poskytnutí podpory, pokud se účastním jakékoli státem podporované aktivity, dále nesmí mít uzavřenou dohodu o provedení práce, nebo pokud má jakékoli nedoplatky - daňové, pojistné apod.
- Podpora je nenároková a o jejím poskytnutí rozhoduje příslušná Krajská pobočka ÚP ČR.
- Podpora v režimu „de minimis“ – 85% hradí ÚP ČR, 15% žadatel.
- Žádost – vyplnění elektronicky, dodání v papírové formě do 7 dnů od data el.podání.
- Žadatel může požádat o ověření bezdlužnosti přímo ÚP.
- Místní příslušnost žadatel je určena výkonem podnikání, místem provozovny nebo sídlem.
- 1 žádost = 1 vzdělávací aktivita.
- Žadatel může k vyřízení žádosti zplnomocnit jinou osobu.
- Vzdělávání musí mít charakter prohlubování kvalifikace.
- Součástí žádosti je průzkum trhu, žadatel dokládá k žádosti průzkum trhu, cenovou nabídku vzdělávací institucí a provede kalkulaci veškerých nákladů. Výsledkem kalkulace nákladů bude předpokládaná cena za vzdělávací aktivitu, která bude uvedena v žádosti a může být ze strany ÚP ČR upravena hodnotícím procesem.
- Po schválení žádosti – provede žadatel výběr dodavatele zakázky.
- Po výběru dodavatele zakázky dodá veškerou dokumentaci související a prokazující výběr dodavatele vzdělávání.
- Dokumenty k výběru dodavatele vzdělávání je nutné předložit na ÚP ČR nejpozději 10 pracovních dnů před zahájením vzdělávací aktivity.
- Spolu s dokumenty pro výběr dodavatele musí být ÚP ČR předložen také doklad opravňující dodavatele vzdělávání – poskytovat vzdělávání za úplatu (např. výpis z obchodního rejstříku , doklad o oprávnění k podnikání odpovídající v rozsahu předmětu veřejné zakázky (že můžeš učit permanentní make-up), a doklad o akreditaci či jiný doklad.
- V případě neakreditovaných kurzů se dokládá doklad o dosaženém vzdělání všech lektorů vzdělávací aktivity. Pokud vzdělání lektorů neodpovídá školené oblasti je zapotřebí doložit dokumenty, které prokazují odbornost v dané oblasti.
- Nejpozději v den nástupu na vzdělávací aktivitu je povinen každý účastník vyplnit vstupní dotazník dostupný na stránkách ÚP ČR.
- Příspěvek na úhradu vzdělávací aktivity se poskytuje zpětně na základě předloženého Vyúčtování a Evidence docházky a výuky.
- Jsou podpořeny kurzy v minimálním rozsahu 40 hod a více (1 hodina = 60 min) na jednoho účastníka.
- V projektu lze podpořit i kurzy pod 40 hod v případě, pokud se bude jednat o navazující kurzy pro stejné osoby, které při společném podání žádosti budou v součtu přesahovat 40 hod.
- Vzdělávání, na které lze poskytnout příspěvek v max výši 85% uznatelných nákladů v režimu de minimis – musí být realizováno prezenční formou nebo elektronicky (max 20 hod).
- Forma – musí být audiovizuální záznam s evidencí docházky.
- V případě akreditovaného vzdělávání – výstup – doklad o úspěšném absolvování aktivity, v případě neakreditovaného vzdělávání – potvrzení/osvědčení o absolvování vzdělávací aktivity.